Not a lie just the opportunity to draw a wrong conclusion


"Not a lie, just the opportunity to draw a wrong conclusion."
Dziś mam dzień z Theo James'em ... nie żebym rozpaczała :D
Cytat jest z 'Backstabbing for beginners'
a dodatkowo jeszcze dzisiaj udało mi się zobaczyć 'Lying and stealing'
jakoś mnie gościu nie może opuścić...raz na jakiś czas zakochuje się w gościu który nie istnieje
to taki mój mechanizm kompensacji złotej klatki w której sama się dałam zamknąć i nie powinnam mieć do nikogo pretensji tylko do siebie
ale czasem jest ciężko ... jak patrzysz jak może być a jak jest i mam wrażenie że żadne tłumaczenie, rozmowy czy prośby po prostu tego nie zmienią ... pomyliłam się kiedyś
jak w Wiedźminie
mylisz gwiazdy z ich odbicie w stawie ...
tak wygląda moje życie, już chyba lepiej się tego nie da ująć
mam wrażenie że przez tą moją obsesyjnie romantyczno - depersyjną duszę będę nieszczęśliwa do końca życia - bo nic nie będzie gwiazdami tylko będą same odbicia ... a czasem tak przez chwilę, moment chciałabym dotknąć gwiazdy, chciałabym żeby na chwile każda moja komórka w ciele poczuła szczęście. Mam wrażenie że ja to taki wiecznie do połowy napełniona szklanka
Na palcach jednej ręki mogę policzyć chwilę kiedy ta szklanka była trochę więcej niż połowę zapełniona.
Jakiś taki dzisiaj dzień, efekt zakochania się w mojej gwieździe i niestety mieszkanie z jej odbiciem ...
eh


Komentarze