Sesja muzyczna lata 90

Nagle coś sobie uświadomiłam...
jeśli masz playliste która ma najmniej 20 lat to chyba jesteś stara
właśnie odkryłam na spotify playliste lata 90 i to obudziło wspomnienia
co gorsze to obudziło szlaki myślowe - ja naprawdę pamiętam te wszytskie teksty jakby to było wczoraj. Już chyba wiem skąd wziął się ten ANGIELSKI
odśpiewałam bez zatrzymania co najmniej 20 kawałków - co gorsze przy niektórych pamiętam jak kupowałam kasety - TAK KASETY takie małe plastik z nawiniętą w środku taśmą _ NA NIEJ BYŁ DZWIĘK (i szumy) ale jaki prestiż
czuję swój wiek...
ale również czuję się o wiele lepiej niż jeszcze 2 godziny wcześniej kiedy byłam ledwo żywa, wścieła na świat i chciałam żeby wszyscy dali mi spokój
jednak muzyka potrafi działać cuda
...
a klawiatura zdecydowanie jest zbudowana by pisać na niej po angielsku :)  

Komentarze